Monday, 16 September 2013

kerja ooo kerja

0 comments
Assalamualaikum dan selamat pagii....

huwwaaaa asala pagi ja stress fikirkan kerja weiiiiii duit aku kosong weiii....
bisnes??? ya aku memang bisnes sekrang ni tp bisnes aku macam derma barang kat orang ja hahaha....
serously aku tak pandai letak harga lor....
aku jual mahal takda yang mau......
nanti jual murah xda untung....
heran zaman sekarang minyak naik say " ala ckit je tu naik: puikkkk
bila barang dengan kita yang bisnek ni...  " diskaun lg dik..... " perghhh

sekarang ni matlamatku mau ada kerja dan bisnes sekali senang skit urusan
umur makin tua simpanan adoiiii....ciput ble beli rumah dan kereta kertasj je la ....haahah

anyway sekarang aku berusaha juga hambur resume........cari sana cari sini.....

Monday, 26 August 2013

pembukaan semula pendaftaran untuk rebat RM200 Pakej Komunikasi

0 comments

Alamat check da tutup suda wat masa ni.....erm melepas saya nak memiliki telefon canggih dengan harga yang murah....
ermmm..murahhh...
ok yg murah tak semestinya tak bagus......yang mahal tak semestinya bagus
bergantung pada diri masing-masing menjaga harta benda milik sendiri....betul tak..

melalui khabar angin bayu mengatakan pendaftaran untuk rebat RM200 Pakej Komunikasi akan dibuka pada

03 SEPTEMBER 2013

JANGAN LUPA TERJAH DAN INTAI0INTAI TAKUT MELEPAS

---> REBAT RMM200 SAYA NAK HANDPHONE CANGGIH

KERONSANG

0 comments









 

Norkudusia @cyah Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template