Saturday, 24 November 2012

0 comments
design of quilling

felt craft design bird

felt craft casing handphone

deco frame by quilling

Saturday, 10 November 2012

so creative n inovative credit!!

0 comments
Pinned Image

Friday, 9 November 2012

Pinterest give u many idea....

0 comments
saya sangat teruja tentang ini..



easy n smart

0 comments
Pinned Image

Wednesday, 7 November 2012

edit lagi.....

0 comments
Assalamualaikum...

hai...lihat la perbezaan gambar di bawah tu...lawa ka saya??? actually... muka banyak pimples lor.... tapi dengan keajaiban datang la..... tukang edit hahahahaha.......ala senang ja bah .... cuma anda perlu click ni -----> tutorial




Friday, 2 November 2012

MASA - "cepatnya masa masa berlalu sekarang ni"

0 comments

"Cepatnya masa berlalu...." itu la yang sering di ucapkan kepada makhluk Allah pada zaman sekarang ini...bila fikir semula apa yang menyebabkan masa itu menjadi cepat....tak mungkin ia telah dicepatkan.....secara rasioanalnya kita memang leka dengan masa......kerana sibuk... kerana membuang masa yang menjadi masa itu nampak agak singkat...

kita nak katakan zaman sekarang ni cepat berlalu....cuba anda ambil jam koleksi nenek atau emak kita zaman dulu-dulu yang masih berfungsi dan juga gandingkan jam terbaru anda yang berjenama seakan POLO ka....SWATCH ka...lantak korang......lepas tu tengoklah rasa-rasa satu tu cepat satu tu lambat ka....??? Sudah tentu sama ja kan....So, perlukah kita harus mengatakan "cepatnya masa berlalu skang ni"...Renung-renungkanlah sebenarnya kita yang leka dengan masa....kita mengisi masa dengan benda tidak berfaedah...


jama zama sekarang,pakai batery
Jam zaman dulu...tidak pakai bateri pulak...



sekian wassalam


Thursday, 1 November 2012

make-up dengan menggunakan edit

0 comments
how u think this pic????? ia nampak macam saya "make-up" sendiri kan......hahaha sebenarnya ini adalah hasil daripada kreativiti saya mempelajari alah satu editor gambar......hahah Awesome..

HEROIN MALAYA Excited

0 comments
HERO MALAY beraksi d korea
wow amazing in korea.........hahahah great

Aku ada..... Kau ada.....

0 comments
Duta 
Taraaaa.....akhirnya menjadi fuh!! Penat juga hehehe inilah hasil "edit"ku.... saya memang minat dengan senireka ni, ia juga merupakan salah satu yang dapat menghilang tekanan dan bosan... boleh dikatakan HOBI saya....
 

Norkudusia @cyah Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template